Dzisiaj, 9.05.2018 roku odwiedziłyśmy klasę 0C w SP 12.
Nasze zajęcia rozpoczęłyśmy od krótkich informacji na temat naszego bibliotekarskiego święta, czyli Tygodnia Bibliotek. Zapytałyśmy dzieci jak myślą, co oznacza słowo "dowolność" i jak można dowolnie czytać.
Następnie przeczytałyśmy wiersz pt: "Przyjaciel" B. Formy. Treść wiersza sprowadziła nas na rozmowę o tym, jakie zwierzęta w domu mają uczniowie, jak należy dbać o zwierzątko, ale przede wszystkim zwróciłyśmy uwagę na to, aby pamiętać, że zwierzę to istota żywa, czuje i ma swoje potrzeby o które musimy zadbać.
Tym razem miałyśmy dla dzieci niespodziankę - przyniosłyśmy teatrzyk Kamishibai a wraz z nim historię pt: "Kotka Milusia"
Po wysłuchaniu opowiadania rozmawialiśmy o kotach, jak są zbudowane (tutaj skorzystaliśmy z książki: "Jak to działa? Zwierzęta" Nikoli Kucharskiej), jak o nie dbać, czym lubią się bawić oraz wysłuchaliśmy kociego mruczenia (dźwięk odtworzony na iPadzie).
Kolejnym punktem zajęć był zabawa. Dzieci siedząc w kółeczku podawały sobie z ręki do ręki małego kotka. W tym czasie leciała muzyka z iPada. Gdy muzyka cichła dziecko, które miało w ręku kotka odpowiadało na pytanie związane z tematem zajęć.
Ostatnim punktem naszego spotkania były zajęcia plastyczne. Dzieci miały do wykonania kotka z papieru.
Na pamiątkę tegorocznego Tygodnia Bibliotek dzieci otrzymały zakładki do książki.
Nasze zajęcia rozpoczęłyśmy od krótkich informacji na temat naszego bibliotekarskiego święta, czyli Tygodnia Bibliotek. Zapytałyśmy dzieci jak myślą, co oznacza słowo "dowolność" i jak można dowolnie czytać.
Następnie przeczytałyśmy wiersz pt: "Przyjaciel" B. Formy. Treść wiersza sprowadziła nas na rozmowę o tym, jakie zwierzęta w domu mają uczniowie, jak należy dbać o zwierzątko, ale przede wszystkim zwróciłyśmy uwagę na to, aby pamiętać, że zwierzę to istota żywa, czuje i ma swoje potrzeby o które musimy zadbać.
Tym razem miałyśmy dla dzieci niespodziankę - przyniosłyśmy teatrzyk Kamishibai a wraz z nim historię pt: "Kotka Milusia"
Po wysłuchaniu opowiadania rozmawialiśmy o kotach, jak są zbudowane (tutaj skorzystaliśmy z książki: "Jak to działa? Zwierzęta" Nikoli Kucharskiej), jak o nie dbać, czym lubią się bawić oraz wysłuchaliśmy kociego mruczenia (dźwięk odtworzony na iPadzie).
Kolejnym punktem zajęć był zabawa. Dzieci siedząc w kółeczku podawały sobie z ręki do ręki małego kotka. W tym czasie leciała muzyka z iPada. Gdy muzyka cichła dziecko, które miało w ręku kotka odpowiadało na pytanie związane z tematem zajęć.
Ostatnim punktem naszego spotkania były zajęcia plastyczne. Dzieci miały do wykonania kotka z papieru.
Na pamiątkę tegorocznego Tygodnia Bibliotek dzieci otrzymały zakładki do książki.
Dziękujemy za wspólne zajęcia i do zobaczenia :)
Komentarze
Prześlij komentarz